Bebeğim 10 aylık. Hep kucakta uyutup yerine yatiriyodum. Park beşiğin alt kisminda yatiriyorum haliyle yatitirken egilip yatirmam gerekiyor. Kucakta uykuya geçip iyce daldiginda yatagina yatirirken ( olabildigince sarsmadan) anında uyaniyo ve tekrar kucakta uykuya dalmasını belkiyorum ve bu defalarca sürüyor. Yatirdigimda agladiginda bi süre almayayim diyorum ama yok asla yatmiyo ağlıyo kalkip besige dikiliyo. Gece aciktigi icin uyandiginda yedirip yatirirken yine ayni defalarca kez uyutuyorum ama besige koyar koymaz aglamaya başlıyo. Artik ne sabrım kaldi ne kollarimin gücü. Ne yapmam gerekiyo nasil davranmam gerekiyo bilmiyorum sinirlerim kaldırmıyor artik 🤦♀️