Mrvll Sağlık raporu aldığım gün, müdür bey bir sebepten zümre toplantısı yapacagini söyledi ve zorunlu diye belirtti. Katılmam zorunlu mudur? Bilgisi olan var mı ?
Alerjikrinit Mrvll raporluysanız gitmezsiniz. Hastayım diye belirtin ama tabi gıcık biriyse toplantıya gelmeniz için diretir. Bir şey yapamaz sadece can sıkar