seda_asan1 Kızlar gündüz uykuları kucakta oluyo aslında tam kucakta değil mayışıyo sonra gözü açıkken beşiğine yatırıyorum pışpış sesiyle emzikle uyuyor akşamda öyle. Ama gece mamaya kalktığı zaman uyanırsa full kucakta uykuya dalıyo 🥺
kizlarimbenimherseyim seda_asan1 gece 2 defa uyanir 10 aylık bitmek üzere bizim ikinci uyku sabaha karşı olduğu icin uyumaz aramizda yatar öyle kalkana kadar
kizlarimbenimherseyim Benim kızım da kucakta uyur sallarim sonra uykuya çok geçsin diye ayağımda sallarim daha yeni daldı şimdi
seda_asan1 kizlarimbenimherseyim ayakta sallamak çok zor ilk oğlumu iki buçuk sene salladım kızımda asla diyorum 🤣
seda_asan1 kizlarimbenimherseyim yataga alıştırmak istemiyorum biliyoeum sanki ya ımda uyusa hiç uyanmıcsk gibi 🤣
seda_asan1 berikomoms kaç aylık nasıl başardınız ya beş aylığız ilk iki ay zaten hep kendi uyudu mamayı içip sonra huyszulukları başlayınca omuzumda daldı öyle devam etti
berikomoms seda_asan1 eşim sallamayı çok severdi o bi ara alıştırdı ben poposuna pat pat yaparak uyutuyordum ninniyle. Şimdi 2 yaşını geçti yatar kendi uyur