Hilalgunes Kızlar bebeğim kız bebek doktor boyu kisa yakın takibe alalim yoksa endokrine gondericem dedi ağlamak istiyorum bende çok uzun biri değilim zaten
2delibirarayagelmemeliydi Hilalgunes alakası yok uzun bile benim kızımda 14aylık 75cm doktor uzun olcak diyo
Eailesi4 Hilalgunes benim erkek ikizlerim 15 ayda biri 77.5 diğeri 79 du erkek olmalarına rağmen gayet iyi demişti doktor ve tabloya uyuyor bana normal geldi
Busel Hilalgunes benim bebeğim 6 Ay 25günlük 1 ayda 68cmden 75 olmuş çok uzamış dedi doktor sizin adınıza göre normaldir bence tabloya bakmıştım o Ay araliginda normal gözüküyor
2delibirarayagelmemeliydi Hilalgunes yok yok gayet iyi hatta her gittigikzde doktor uzun der kızıma takma
Busel balkaymak__ yanlış değil erkek bebeğim bu ay sadece boya gitmiş herseyi kilo olarak yerinde saymış 300 gr almış 2 doktorda yanlış olcemez herhalde 😇
cnngkdmr Hilalgunes bizde aynıyız 71 cm 8.100 gr ama 46 cm 2250 gr doğdu normal değil mi diye çok korkuyorum siz n’aptınız acaba