Merhabalar herkese. 8 aylik kizim ek gidaya basladigimizdan beri sevdigi seyleri bile aman aman yemiyor. 3 4 cay kasigi belki. Bu zamana kadar hic zorlamadim. Istedigi kadar yedi. Doktor kontrolumuzde doktorumuz gunde 3 ogun yemek yemesi gerektigini aralarda ve gece emzirmem gerektigini soyledi. 2 3 saatte bir emmesinin yanlis oldugunu soyledi. Ac birakacakmisim 5 6 saat. 2 gune alisir yer dedi. Ama bebegim cok huzursuz ac birakmayi denedim asla yemedi uykulari da bozuldu. Mutsuz bir bebek oldu. 2 gun nasil devam ettirecegim bu sekilde alisana kadar? Anne olarak yuregim sizladi. Sık emmesi ek gida acisindan yanlis mi onu da bilmiyorum. Ben de yemek yemesini istiyorum ama ne yapmaliyim yol gosterin 😔