berfn B_2603 doktorlar bu konuda 2ye ayrilms durumda kimisi 1 yasi bekletir kimi 6 aydan snra sarisiyla beraber verilmesini ister doktorunuzu dinleyebilirsnz bn 7 bucuk aylikken vermstm beyazini
Roisin B_2603 merhabalar. Ben iki doktora götürüyorum biri verebilirsin demişti biri bir yaş dedi. Ben verdim 8 aylıkken. Şimdilerde 9. Aya çekilen kızamık aşısı için yumurta beyazı alerjisini elemek istiyorlar zaten o sebeple de vermiştim. Amerikan pediyatri akademisi sık sık güncelliyor besinleri ve neredeyse verilemeyecek besin yok gibi. Alerji riski olan beyazı gibi besinleri deneyip denememek size kalmış.
Gizmokzilla B_2603 2 çeşit doktor var birisi 1 yaşına kadar verilmemeli diyor birisi ikisini beraber tattırın diyor. Ben ikinci yöntemi denedim beyazıyla verdim direk. Çünkü okuduğum bir kaç makalede gördüğüm kadarıyla alerjik gıdalarla ne kadar erken tanışırsa vücudun alerji geliştirme ihtimali o kadar azalıyor tek yapılmasın gereken 3 gün kuralı bence. Benim oğlumda sadece kapya biber alerjisi oldu o da bir kaç aya geçti. 🌸
Busel B_2603 artik Ay kavramı aralandı amerikan pediatriye gore ne kadar erken o kadar iyi biz 6 Ay 23 gunluguz beyazı ile tüketiyoruz. Yasaklı gıdalar dışında her gıdayı tattiriyorum “şeker,bal,tuz gibiler hariç”
B_2603 berfn Roisin Gizmokzilla Busel Minigim38 Hepinize çok teşekkür ederim düşünüp karar vereceğim 💐
Minigim38 B_2603 9. Ay asisindan sonra verdim şimdi 13 aylik beyazını çok seviyor ama sarisini yemez oldu
Blg_szr06 B_2603 1yaştan önce önermıo Dr ama ben 8bucuk aylıkken ceyrek sonra yarım verdim herhangi bir şey olmadı şimdi 10 aylık hepsini verıorum
Minigimdoruk Benim de oğlum sekiz aylık 7.5 aylıkken beyazına başladık artık yeni litaratürler alerjik besinlerle erken tanıştırma yonundeymis böylelikle alerji riski daha da azaliyormus öyle deniyor