_xAzrax_ ya yok müşteri hizmetleri kargonunda alışveriş yaptığınız yerinde olsa farketmiyor sadece o anlık yatıştırma yapıp müşteri geçiştiriyorlar. Dün kesin gelecek denen kargom bugün akşama doğru evden çıkınca geldi. Cidden hepsijet Trendyol express dışında kargo firmaları ile çalışan yerlerden sipariş vermeyeceğim ben en güzeli. İnsanı deli ederler. Hadi bugün hava kötüydü bu gibi durumlarda bir şey diyemeyiz ama kesin gelecek demek müşteriyi yanıltmak birkaç gün içinde teslim edilecek de kimse ağzını açıp bir şey diyemez.