Merhaba kızlar doğumdan çıktıktan sonra hiç kilo veremedim. Yani çok yiyorum ama almıyorum da. Çevremdeki çoğu kişi deli gibi yememe rağmen takır takır emzirirken kilo verdim diyor. Ben de emziriyorum ama o şekilde veremedim. Acaba bunun kanamalarla alakası olabilir mi? Henüz regli kanamalarım başlamadı. başlayınca vermek daha mı kolay olur acaba?