findikimfistikim Yani sürekli kaliteli vakit geçirmek mümkün değil, boş boş oturduğu zamanlar da oluyor kendimi kötü hissediyorum böyle olunca. Normal dimi?😂
eslmal findikimfistikim bende öyle bazi günler zaten boş oturmaya zaman bile yok . Çok durmayinva dışarı çıkıyorum arkadaşlarla kahveye vs dışarıda duruyor
girl_mother findikimfistikim hiç bisekilde boş kalamıyorum 4aylik bebe 1bucuk yaşında kızım büyük kızımda 4bucuk ve ben zombi gibi ayakta durmaya çalışıyorum 😂