Merhaba anneler 3 Ocak da paşam 1 yaşına girecek normalde dışarda parti şeklinde kutlamak istemiştim hep hevesim o şekildeydi ama yakın bir zaman da annemi kaybettim o yüzden doğum günü işini askıya aldım evde sadece çekim yapmak istiyorum çekimi de biz yapıcaz ben eşim oğlum küçük bir pasta yapıp bir kaç süsle sade ve doğal bir şekilde yapmayı düşünüyorum en azından o anları hatıra kalsın diye siz nasıl yaptınız görsel atma şansınız var mı fikir olması için🙏🏻