zeyzeykere bende öyleydim serum bir nebze rahatlattı. Hastaneye bende gitmedim, ilk başta sağlık ocağına gittim ilaçları verdi, kuzenimde hemşire evde serum taktı öyle oldu. Serumda baya ter attırdı gece iyi geldi. Çok şükür git gide daha iyi oluyorum..Rabbim sizinde sifanizi versin inşallah.. bol bol ılık su için, ballı limonlu su tüketin ve pekmez yiyin. Geçmiş olsun