18.ayda atak var. Oğlum 19 aylık olacak yarın.3-4 hafta biz de uyku sorunu yaşadık. En zorlandığımız aylardan oldu 18.ay. uykuya zor daliyordu gece çok uyanıyordu ve her gece bir kez uyanıp oturuyordu 1.5-2 saat. Gündüz de huzursuz mızmız. Sanırım geçti. Gece 1 kez kalktığı bile oluyor. Ama çok yorulduk yıprandık gerçekten. Allah kolaylık versin