Ben yaptırmadım amaç zaten kuran okutmak. Kendinizde okuyabilir yada annelerimizden isteyebilirsiniz bence. Çok kalabalık oluyor başta bi temizlik ikram hediyelık herkese hizmet birde beğenmez dedikodu yaparlar okudukları kuranında bi şeyi kalmaz. Akıl verirler yer içer arkalarından bir daha temizlik 😒 söylemesi bile çok yorucu 🤯🤯