Karpuzlufistiksarma canım benm kzımda 22aylıkkennbırakma kararı aldık sabır taşı ile ,erken demeyin kızım aşırı aşırı düşkündü yarımmsaate bi emiyodu sürekli ağlıyordu geceler saat başı uyanıyodu artık kendinde mutlu değildi sabır taşının ruj şeklinde olanı var ben ondan sürdüm her istediğinde ilk yadırgadı ama yine de emiyodu meme eggg diodu emiyodu annem snrasında banta saçından koy yağıstır göğsüne dedi öyle yaptım sadece açıp baktı göğsüme anene meme eg eg eg dedi ve umudu tammamen kesildi gece uyanınca 1 2saat ağladı diğer gün ağlaması daha da azaldı uyanıyıyodu destek veriyodm kucağıma alıyordum oksuyodm uyuyodu geri .birde cnaım gece uyandıgında su süt fln verme bu sefer memenin yerni onlarla ddoldurmak isteyecek ve alışkanlığı onlara dönüşecek yine uykusz kalacaksın