Arkadaşlar ben doğumdan üç ay sonra regl oldum. Bu süreçte de sadece iki defa eşimle birlikteliğim oldu. Kırk beş gün kadar oldu, tekrar regl olmadım. İşin şöyle bir süsü var kullandığımız kondomlar bir senelikti, tarihinin önemi var mı bilmiyorum, bu yüzden korkuyorum. Doğumdan sonra tekrar regl olmak zaman alıyor, biliyorum, fakat ikinci oluşum olacak, normal mı? Sizde nasıl oldu? İkinci çocuğu şimdiyi bırak, ileride de istemiyorum. Ne psikolojim, ne de bedenim kaldırabilir. Cevap verirseniz sevinirim.