rose123_ kilosu iyi gelişimi güzelse doktor da demediyse bence mama vermeyin. Bebeğim çok huysuz, meme bağımlısı ve aşırı derece de kucak bağımlısı da olmuştu kafayı yemek üzereydim Bir gün dedim bi dişine bakayım bi baktım patlamış hafif o günden beridir en azından diyorum diş çıkarma döneminde. Umarım sizin de öyle bir şeydir yani