Ateşi varmı yokmu diye ölçüyorum ateşini ölçtügümde 36.5çıkıyor sizce üşüyormu ?
Ozlem35erdemir vücut ısısı normal olması gereken gibi
Ozlem35erdemir bence normal
İçim rahatladı 🥰