Ceka evet ya bende Sultangazi deyim felaket bir rüzgar var valla balkonun içinde saksilarim var en fazla yere düşer balkonun iç kısmına diyorum ama korkuyorum da duserse aşağıda milyonluk arabalari var ev sahibinin😂
Vileda kovam vardı balkonu sildigim sopası ucmus gitmis balkonun bir köşesinden köşesine 🙄
Korkuyorum balkona cıkmaya da yalnızım eşim işte