Oğlum beş aylık oldu ve bir kere bile emzirerek göğsümde uyutamadım. Sezeryan doğum yaptım sütüm geç gelir diye kendimi strese sokmadan doğum sonrası biberon ve mamayla başladık .sonra göğüslerim önce bi tas gibi oldu hahhh dedim tamam bu sefer iki göğsümden de süt gelecek(kızım iki yaşında ve bir yaşına kadar sadece sol göğsümden süt geldi sağ göğsümden ise bir kere bile sütüm olmadı)oğlanın kismeti iki göğsümden süt gelecek diye sevindim meğer bi kere boşaldı göğüsler bi daha da asla dolmadı, her mama hazırladığımda içime içime ağlıyorum . Ben bilmiyorum benim neden hiç sütüm gelmedi neden bi kere bile oğlumu emziremedim . Takviyeler sagimlar bol sular neler neler denedim, yok yok yok …
Böyle durumla karşılaşan var mı acaba aramızda:(