Betelgeuse_ Şarkıyla ilgili baska bir post daha vardı, ordan esinlendim 😄 uyumayan anneler var mı beğendiğiniz yabancı şarkılar??
BelaCivciv Betelgeuse_ Çok var ya hele şimdi depresif havalar, en sevdiğim şarkılar böyle havalarda dinlenir😂 İlk aklıma gelenler şu ikisi oldu ama Nights İn White Satin - The Moody Blues Wild word - Cat Stevens
Sontvbukucu Betelgeuse_ evet eski ve bagimlilik yapan bir beat i var bu arada grubun tüm sarkilarini oneririm. Belçika li bir grup hatta grupta turk de vardi 😂
Betelgeuse_ BelaCivciv nights in white satin i biliyorum 🤍 Diğer şarkıyı da çok beğendim listeme ekledim. Başka şarkı da önerir misiniz müzik zevkimiz benziyor 🥰
Betelgeuse_ Asafveannesi1 bunu da dinlemiştim önceden 😊 benim çok hoşuma gitmiyor ama gene de teşekkürler
susunbebekuyuyo Betelgeuse_ anathema / flying ve one last goodbye kesinlikle birde bestim enrique iglesias bütün şarkıları Miley cyrus - angels like you 80/90/00ler yabancıları klasikler
Betelgeuse_ susunbebekuyuyo anathema bütün şarkılari efsane değil mi ya 😍 eşim ozellikle bayılıyor İglesiasin eski populer şarkılarını biliyorum güzeller Miley Cyrus sevmem 😁
susunbebekuyuyo Betelgeuse_ anathema efsodur gerçekten tak kulaklıları son ses dinle kapat gözlerini hisset ruhun bedenden ayrılışını yani 😁