Yasemin158 Annem kabiz diye vermis fenilanin yüksek cikti bu yüzden mi beyne giderse zeka geriligi olur diyo hem kalitsal bi hastalik yaziyor anlamadim
gurbettebiana_98 Yasemin158 anneniz mağarada yaşıyo zannımca nasıl yapılır böyle bişey en kör c*hil insan bile 1 aylık bebeğe su bile verilmiyceğini bilir çünkü kusura bakmayın
beyzacmvrc Yasemin158 daha neler duyacağız ya rabbel alemiiiiinnnn Zeytinyağı verseydi beri kuyruk yağı nedir el.kadsr bebeğe daha dün doğmuş ya Haberin olmadı mı verirken?
cicekannesi12 Yasemin158 yazacak çok şey geliyor içimden ama annenize saygımdan siliyorum. Olan olmuş görevinde iyi bir doktora danışın bu konuyu pek göz ardı etmeyin 🥲
gurbettebiana_98 Yasemin158 kesinlikle eleştirmiyorum şaşkınlığımı dile getirdim hayret ettim üstelik bu postu buraya attıysanız bu tür yorumlara hazır olun ben en azından saygı çerçevesini aşmadım birazdan linç tayfası gelir buraya umarım bebeğin hbişeyi yoktur ve olmaz geçmiş olsun
Melike_ikra Normalde yetişkinlere bile ağır gelen bir şeyi nasıl 1 aylık çocuğa verdiniz anlamış değilim.
Gamzeli2206 Yasemin158 kuyruk yağı kabızlığı düzeltmiyor . Vee 1 aylık çocukta çok tehlikeli vermesi inşllah sorun olmaz doktora danışın , bir daha da annenize çocuk emanet etmeyin
Tugceyaman120 Fenilanin genetik olan hastalık belli hır degeri var hastalığın hemen beyne vurmuyor benim bebegimdede var yani kuyruk yağıyla alaksi olduğunu sanmıyorum
239195 Yasemin158 bu konuda bir fikrim yok gerçekten verilmemesi gerekiyor ama büyüklerimiz işte… acil şifa diliyorum bebeğinize umarım bahsettiğiniz şey olmaz sağlıcakla kalsın yavrunuz
MinikPandam_ Yasemin158 yok artık ebesinin nikahı. 1 aylık bebeğe hangi akla hizmet kuyruk yağı yedirir bir insan ya?
Ebrarkolcetin Yasemin158 kanka hemen bi doktora ulaş durumunuzu anlatın, inşallah çocuğa birşey olmaz