Elizduru Bebeklerinizin gelişimi için neler yapiyorsunuz ? Önerebileceğiniz kitap seti veya oyuncak seti var mi ?
Mukaddes34 Elizduru oyuncak olarak çıngırak var ben kitap ve kart almayı düşünüyorum çünkü en az 4 ay olduktan sonra eğitici oyuncak almayı düşünüyorum
zeynep_kcygt7 Ben kızıma kitap okuyorum emzirirken birde renkli şeyler gösteriyorum gün içerisinde sık sık uyuyor zaten çok fazla birşey yapmaya fırsat bulamıyorum uyanık olduğu zamanlarda bol bol konuşuyorum
Aozulku El ve ayak bilekleri için çıngıraklar aldım onları takıyorum gün içerisinde, ellerinin ve ayaklarının farkında olması için. Zeka kartlarını gösteriyorum ve sürekli konuşuyorum.
Mukaddes34 Elizduru ben ebebek ile toyzz shop a baktım 4 ay 6 ay yazıyordu ki ben 4. Aydan itibaren başlamayı düşünüyorum çünkü yavaş yavaş göz aşınalığı oluyor renkli renkli oluncaya ilgisini çekiyor bu şekilde yapan arkadaşlarımda var zaten 1 yaşına kadar renkleri cisimleri şekilleri anca öğrenir bir anda yüklenmeden yapmak lazım