Ya arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var..benim kızım 4ay12günlük yani 5ayın içinde ve o kadar zor uyuyor ki artık ne yapmamı şaşırıyorum yerine koyduğum saniye de uyanıyor ve ben 3,4kere uyutmaya çalışıyorum ve bu süreç beni çok yoruyor…benim gibi anneler var mı ne yapıyorsunuz bebeğinizi nasıl derin uykuya sokuyorsunuz???😐