Meraba hanımlar iki gün önçe gratisten ürün aldım uygulamadan ilk defa aldığım için halen sipariş alındı yazıyor ve alt tarafta mağzdan teslim ve evimin adresi çıkıyor ben anlamadım gidip mağzdanmı ürünleri alaçağım yoksa evimemi gelecek muhtap olacak kimse bulamadım sizlere sordum