miniminia Merhaba, bebeğim 2 ay 4 günlük oldu. Her ay doğum tarihinde aşısına geleceksiniz demişlerdi ama bu ay daha aşılar gelmedi gelince biz sizi arayacağız dediler. Gecikmesinden ötürü bir sorun olur mu? Aynı durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı?
Birbebetoannesi miniminia Oğlum da 2 aylık olmak üzere , Verem aşısını daha olmadı arayacağız dediler. Ama diğer 2 ay aşısı içinde birşey demediler
gulten01 miniminia Merhabalar Sağlık Ocağındaki ebenin size aşı kartını vermiş olması gerekiyordu takvimde tarihlerine göre aşılar belirli
Oburiks miniminia bazı aşılar belirli günlerde geliyor asm ye ve paket açıldığında toplu halde yapılması gerekiyor , belki çocuk sayısı tam değildir veya aşı henüz gelmemiştir.
miniminia gulten01 evet tarihi geldi ama aşı gelmedi dediler, arayacaklarını söylediler. Ben de günler geçiyor diye endişelendim
miniminia Oburiks anladım, gün geçmesi sorun olmazsa sıkıntı yok benim için. İlk bebeğim pek tecrübem yok. Teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🌸
gulsah97 2 ay 21 günlüğüz bıze 6 aralığa gün verildi verem aşısını açınca 20 bebek olmasi gerekiyormuş devlet öyle şart koymuş 20 bebeğin toplanmasini beklemişler
defneninaannesi miniminia bi aşı vardı her sağlık ocağında belli bebek sayısı olunca açılıyormuş aşılar onu bekliyorlardı ebe beni öyle bilgilendirdi çünkü