Bundan 2 ay önce baybay damlayı aldım kızım 14 aylık ve geceleri aşırı uyanıyor emmek için bende uykusu düzene girsin diye kullanmak istedim ama süzenli hiç kullanamadım 3-4 kere anca vermişimdir bu zamana kadar ve ne zaman kullansa daha beter oluyor hiç uyumuyor dakika başı kalkıyor resmen pişmanlık almayı düşünen varsa birdsha düşünsün