Merhaba hanımlar vajinamda bir yanma söz konusu ama iç kısımda hani böyle eliniz biberliyken bir acı hissedersnz ya öyle bir yanma dedm tahriş olsa içimin yanması ne alaka travzol sürdüm ama fayda etmedi idrar yolu iltihabımı acaba idrar yaparkende yanıyor birliktelikde felaket bir yanma acaba birkaç gün krem sürsem geçrr mi yoksa direkt vajinal muayneye mi gitsem yoksa sağlık ocağnda idrar tahlilmi versem ilk defa böyle bir problem yaşıyorum mantar değil tahriş değil tuhaf bir içte yanma reglime çok az kaldı