Arkadaşlar 9 ay 10 gün oldu sezeryan doğum yapalı fakat iki gündür dikiş yerim şişti ve çok şiddetli ağrım oluyor ve bundan önce 2,3 aydır sürekli olarak şiddetli karın ağrısı oldu ilaç kullandım karın ağrısı için fakat bu ayda dikişlerim şişti sizce ne olabilir kadın doğuma görünmem gerekir mi