cennetkokulununannesi Açık öğretim ücretleri bana fazla geliyor artık. Bir işe yarayıp hayatınıza dahil etmeyeceksiniz gereksiz buluyorum. Üniversite mezunu olmak artık bir vasıf değil, herkes okuyor, parasını veren mezun.. Ben de okudum bu ara açıktan birkaç tane, eskiden mantıklıydı, şimdi olsa da olur olmasa da olur