kbragoktug_ Kızlar resim atsam sorun olur mu bilmiyorum ama sağ tarafta kızarıklık var ağrı sızı koku yok enfeksiyon mu acaba 33 gün oldu sezeryan olalı
cemre_-34 kbragoktug_ benim de sargı çıkarmak ıcın besınci gun gıtığim de sağ ve sol kızarık yara olmuştu enfeksiyon olmuş dedi ama ek olarak bısey vermedi mesela amlytda oldu ne olduysa enfeksiyon şeyi ama siz görünün bır doktora