Kızlar merhaba önceden böyle birşey yoktu 2 aydır tam adet döneminde olmadan önce bel bacak ağrısı arada da sancı çekiyorum ayaklarım da tuaf ama buza kesiyor sürekli geçen ay acillik oldum adetim den de 10 gün geçmişti daha önce de geçiyordu ama sadece 3 veya 4 gün benim gibi olan varmı sizce neden böyle oluyor dr gitmekten bıktım hemen hemen her hafta hastanedeyim birşeyler çıkıyor ya çocukların biri hastalanıyor ya eşim veya ben hastaneye gitmekten de bıktım