Kizlar selam. 4 aylik bebegim var ve bazen derinlemesine emmeyi reddediyor. Sutumu sagip icirince de bir o kadar istahla iciiyor. Ama sutumu artik sagdigimda cok gelmiyor. Bi durumda mama ile desteklesem mi? Sizlet neler yapiyorsunuz acill bi yardim bana. Bu arada bebegim sadece anne sutuyle besledi bu zmaana kadar. Mamanin yan etken durumj falan olur mi acaba?