anneyimben25 Yarın sabah iki gün olacak hala ateşli dün gece 3kez ishal şeklindeydi sizlerde de oldumu bu şekilde
Damlanurrr anneyimben25 biz yaşamadık herhangi bir semptom ama bunların da olması çok normal yarın da devam ederse bir doktora gidin isterseniz içiniz rahat eder
Meteninanasi anneyimben25 cuma günü yaptırdım hala kendine gelemedi bebeğim ateş kusma ishal hepsi oldu aşırı iştahsız iki gündür bi kutu puding yedi sadece sürekli ağlıyor sürekli yanında oturmamı istiyor uyku desen yok çok zor bacım
Nefesarya Meteninanasi salgın var ateş kusma ishal aşıdan değil de salgindan olmuştur bide üstüne aşı daha da zorlar