İyi geceler cağnım anneler daha once de yazdım ama cevap veren olmadı bide simdi sansımı deneyim dedim. Yukarda yazdığım gibi kızım 15 aylık ve 15. Aya girdigimizden beri gece uyanmaları başladı. Google dan falan biraz araştırdım normalmiş 15-18 ay aralarında olurmuş anne bebek arasındaki kurulan iyi bağ gostergesi gibi birseymis basina boyle bisey gelen var mi? Gece yanina yattigimda problem yok uyanmiyor baska bi odada yattığımda uyaniyor simdi ben yaninda yatmalimiyim ? Yanina yatsam kokuma alisir mi ? Kafamda deli sorular