Deletedmom_78 Sgk mız yokken devlet hastanesinde muayeneye ucret veriliyor ya 7 tl. Eger röntgen cektirelecekse veya kan alma vs. Ayriyetten ücret ödeniyor mu? Diş cekimlerin de ucret aliniyor mu? Sorabildim.umarim😊
Dmt-01 Deletedmom_78 Cidden mi?Neye göre 7 TL peki?Ben memurum ama sözleşmeliyken kadroya gçtiğimde bi sgk sorunu olmuş sgkm görünmüyodu hastaneye gittğimde sgkm olmadığını oyüzden muayene olursam 200 tl ödemem olacagını tahlil filan istersede fiyatın artacagını söylemişlerdi
Deletedmom_78 Dmt-01 kız sen dedin diye aradım 170 i😂egitim ve arastirma hastanelerinde 7 tl dir dedi
Deletedmom_78 Dmt-01 evet egitim ve arastirma hastanesine gitmistik zaten orda 7 tlydi sehir hastanesine gitmedim hic o yuzden olabilit
Emuleys Deletedmom_78 Evet prim borcunuz var dosyayla ilgilenmeniz gerekir ya yeşil karta başvurun ben borcu ödeyemem diye benim de üç bine yakın borç görünüyor gidip sildirmek lazım da kim uğraşacak ben çocuk ev kendimi kaybetmişim yani 7 tl evet her muayenede göz diş devlet hastanelerinde yine aynı tarife ama tabiki özel kliniğe gidince orası zaten sigortaya bakmıyor özel sigortaniz var ve kapsıyor ise onu bilemeyeceğim
Zeynepelcin Deletedmom_78 devletten devlete değişiyor maalesef alakasız ama farklı farklı ücret alıyorlar
Laden Deletedmom_78 evet sgk yoksa her gittiğiniz bölümde ücret ödüyorsunuz. Abimin sigortası yok safra kesesi ameliyatı için tüm tahllilere falan ücret ödemişti. Muayene olacağınız doktor içinde ücret ödüyorsunuz diye hatırlıyorum