_AyAlp02 Kızlar bugün 20lik dişim çekildi . Ve çok fazla ağrım var doktor mecbur arveles içeceksin dedi . Zonkluyor yoksa dişim . Emzirmeden önce sütümü elimle sağıyorum ilk sütü sonra verdim . Sizce ne yapmalıyım yardım edin .Mecbur Arveles içiyprum
Gizmokzilla _AyAlp02 ben bebeğim yeni doğduğunda çok şiddetli baş ve boyun ağrısı çektim. Doktorum ağrı dayanılmaz olursa arveles içebilirsin bir şey olmaz dedi. Bebeğiniz çok küçük değilse (ki benim bebeğim 3 günlüktü) kullanın isterseniz ben sütümü sağmamıştım. Normal hayatıma devam ettim. 🌸
Mommyhann _AyAlp02 bende çektireceğiö bu hafta da süreç nasıl geçti çok acıyormu çekerken ne karar sürüyor korkuyorum biraz açıkcası
minikkoalalar _AyAlp02 bende apseli olarak diş çekilmiştim kızım 3 aylıktı 2 saat dayanabilmisti kızım sağdim sagdiktan sonra emzirdim bişey olmadı çok şükür
Alininannesi1- Emzirme döneminde çektirdim ama ağrım olmadı benim ilk üç saat emzirme yok ve üç saat sonra ilk sütü sagip çöpe at demisti doktor
_AyAlp02 Alininannesi1- Keşke benimde ağrım olmasa çok sıkıntılı bir dişti çenem kitlenmiş açılmıyordu mecbur kaldım ve ağrısı dayanılmaz şuan parol işe yaramıyor 😞
_AyAlp02 Gizmokzilla Yaa bu yorum biraz içimi rahatlattı vicdan azabı çekiyordum ya bebeğime birşey olursa diye
Feridece28 _AyAlp02 parol plus yarım saat aralıkla peş peş al ( örneğin birini şimdi birini yarım saat sonra) arveles etkisi yaratıyor ve bebeğe zararı olmuyor. Aynısı oldu doktorum böylr önerdi işe yarıyordu
Alininannesi1- _AyAlp02 yaa ağrısı dayanılmaz bilirim başka bir dış agrimda içmiştim arvelesi geceye denk getiriyordum uzun bir süre ağrısını kesiyodu ek gıdaya geçtiğimiz için üç saat süt vermiyordum parol kesmiyordu agriyi
Gizmokzilla _AyAlp02 yok benim bel fıtığımda var. Bebeğim şuan 16 aylık 16 ayda belki 16 kere arveles içmişimdir bir sıkıntı yaşamadık elhamdülillah 💖
_AyAlp02 Mommyhann Benim dişim kemiğe bağlıydı bu yüzden ameliyat diye geçiyor çok zorlu ve ağrılıydı . Ama sizinki böyle geçmez daha önce aldırdığımda anlamadım birl 5 dakika içinde çekti doktor
Masalkizinannesi _AyAlp02 doğumdan sonra benim doktorum minoset forvet vermişti ağrı kesici olarak antibiyotik ile birlikte mesela bir arkadaşıma doktor arveles yazmıştı ve oda emziriyordu kullandı süt sağdigini sanmiyorum
Momyofthesun _AyAlp02 ayy ben de yakın zamanda çektirdim dişimi doktor apranax vermişti ama 3 saat emzirme demişti bebeğim de 14 aylık aslında. Ama memeye çok düşkün olduğu için kıyamadım içmedim ya:( parol’a tutundum resmen🥲 ben de bir şey olacağını sanmıyorum ama ya olursa korkusu içim rahat etmeyeceği için içmedim.