-Asaff Emziren anneler hangi doğum kontrol hapıni kullanıyorsunuz hangisni onerirsiniz hem korunmak amaçlı hemde adet düzenleyici
ugurbocegi03 -Asaff doktorumun tavsiyesiyle aldım zlynda kullanıyorum adetim gelmedi henüz ama süte geçmiyor
-Asaff Kaylas-mom doktor bana çok istiyorsan hem adet duzenleyici hemde korunmak için zlynda al kullan dedi.forumda falan okudum fazla kimse kullanmamış yan etkisinde fazla kilo alımı flan varmış bilemedim şimdi Recbeyer
-Asaff ugurbocegi03 banada zlynda al dedi ama öyle umursamadi bile ben üstüne basa basa sorunca çok istiyorsan zlynda al dedi çok kilo yaptığıni flan okudum karasız kaldim alip almamakta. Adetin ilk günü mu başladınız
ugurbocegi03 -Asaff hiç adet olmadim 40 çıkar çıkmaz başladım evet kilo da aşırı aldırdı nasıl vercem bilmiyorum
Edda112 ugurbocegi03 kilo alımı neden oluyor ilaç iştahı mi açıyor? Yoksa hiçbir şey yokken kilo mu alıyorsunuz. Bende bu ilaca başladım bir hafta önce
ugurbocegi03 Edda112 yani bı yandan emziriyorsanız iştahınız artıyor bı yandan da hap kullanıyorsunuz ve bişey yemezsem bile aldırıyor doktorum aldırır demişti