Merhabalar. Bebeğim 9 aylık 2 alt dişi çıktı. Benim sorunum şu bir keresinde bebeğimin eline muz verdim çok büyük parça ısırıp ağzına aldı nerdeyse boğuluyordu. Sırtına vurup elimle zor aldım. Bu sebeple katı besin eline veremiyorum. Bazıları makarna pankek veriyor. Nasıl yiyorlar yani çok büyük parça ağızlarına gelmiyor mu siz neler yaptınız ne verdiniz ya da süreç nasıl işliyor bilgi verirseniz sevinirim❤️