Merhabalar bebeğim iki buçuk aylık beş gün önce ikinci ay verem aşısını vurdurduk o günden beridir ciddi anlamda ağlıyo hiç susmuyo lavaboya gitmeye bile vaktim yok o derece ağlıyor ondan önce bu kadar huysuzluğu yoktu ne yapsak durduramıyoruz doktora da götürdük idrar yolu enfeksiyonu ve kanında enfeksiyon vardı hastanede yattık ilaç tedavisi de aldı çıktık ama hala çok huzursuz ne yapacağımızı bilmiyoruz artık gaz sancısıdır dedik gaz ilacı aldık oda fayda etmiyor hiç bir şey fayda etmiyor kafayı yemek üzereyim ne yapmam gerekiyo bu durumda olanlarınız varmı acaba