şaşkınlığımı atınca post açasım geldi😇 kızım bizim yatağımızda uyuyo yatak yanına koruma bariyerleri almıştım bi tek komidin kenarına denk gelen az bi yerler açıkta ama genelde yastıkla kapatıyordum oraları da. Geçenlerde ön taraftaki korumalıkla yanların kesişiminin arasından kayıp indi diye bugün oraları da kapatmıştım.
Neyse yarım saat kadar önceydi kızımı kontrol edip salonda eşimle takılırken telefondan kızımın videolarını izliyordum eşim de bi an çocuk uyandı sandı benim açtığım seslerden video izliyom ya dedim. İki üç dk geçti kızım eline iki biberonunu da almış geldi bize bakıyo o kadar şaşırdım o kadar şoka girdim ki o anın fotoğrafını çekmek aklıma gelmemiş🤭 annecim niye bizi çağırmadın biz gelseydik falan dedik artık hem çok minnoş geldi hem de aşırı korktum kaygılandım ya bi şey olsaydı diye🥺
Başka zaman odada biberon bırakmazdım bugün yıkarım daha dursun bakalım derken minnoşum uyanıp mama içmek istemiş kendi işini de kendi görmüş yerim ya🫠🫠🫠