Kızlar iyi geceler. 17 aylık bir oğlum var, son bir kaç gündür bezini elliyor yani pipi kısmını tutuyor bezin üstünden sürekli değil ama ara ara. Neden yapıyor olabilir, acaba çişini yaparken mi tutuyor yoksa bez mi kaşındırıyor sizce?
Sleepy kullanıyorduk baby turcoya geçtik pişik falan yapmadı ama acaba diyorum bu yeni geçtiğimiz bez kaşındırıyor da o yüzden mi tutmaya başladı?