Mervexio benim bebeğimin de böyleydi yanakları hep kızarıktı. Çok salya akıtıyordu. Beş aylık olacak. Salya akması kesilince yanaklarının kızarıklığı gitti. Salya akıtıyor mu ondan olabilir mi? Bi de bepantol sensiderm krem var eczanelerde kızarıklığa egzamaya iyi geliyor. Bebeklere de kullanılıyor ben bundan almıştım. Gerçekten iyi gelmişti. Hem de kortizon içermiyor bu krem.