Yagmuurr06 37 günlük bebek gaz sorunu ortalama ne zaman ortadan kalkar? 3 aydan önce geçme ihtimali yok mu
gamzegem günde ortaya çıkıp 1 buçuk ay sürdü canım 2. Ayda bitti ben hem mama verip hem emziriyordum bir de düzensiz emziriyordum her emmek istediginde veriyordum bir sürü gaz damlası kullandık hiçbiri bir işe yaramadı hem gaz hem kabızlık vardı bizde acillik oluyorduk sürekli . Mama vermeyi kestim ( günde 1-2 kere veriyordum) emzirmeyi de düzenli yapmaya başladım gündüz 2 saatte bir 40 ı çıktığı için gece 5-6 saat uyuyordu zaten sonra gaz filan kalmadı şükür bir anda rahatladı çocuğum
Yagmuurr06 gamzegem emziriyorum 10 dakika sonra aranıyo tekrar karnı tok olsa bile ağlayınca emziriyorum ve daha çok gazı birikiyor 40 ından sonra düzelir inşallah bizimde
gamzegem Yagmuurr06 İşte gaz o yüzden oluşuyor her aranması aç oldugu anlamına gelmiyor şuan tek bildiği refleks emmek olduğu için sürekli bunu yapıyor ama düzenli emzirme yaparsanız bağırsakları rahatlar ve gaz oluşumunu engeller
Vldn0212 Dört aylık olduk hala devam ediyor ilk zamanlar gibi ağır değil ama hala sıkışıyor bacaklarını çekiyor ve gece uyanıyor