Bugün emzirmeyi bıraktım 17 aylık oğlum. Gündüz idare ettik ama gece çok zor. Normalde de yarım saat bir saatte bir uyanıp emer yatardı artık beni yormaya başladı. Ve ikinci bebeğime hamileyim. Bugün de üç dört kez uyandı bile tekrar uykuya çok zor dalıyor. Aynısını yaşayan önerisi olan var mı