Kızım bir kaç gün önce 1 yaşına girdi, bu güne kadar ne uyku düzeni ne beslenme düzeni oturtabildik. Hala kaşıkla verilen hiçbir şeyi yemiyor, ne verdiğimizi yiyor ne kendi başına yiyor, dr kontrollerde sürekli yeterli kilo alamadığını söylüyor sağlık kontrolleride yapıldı ama inatla yemiyor mama sandalyesinde oturmuyor bir bebek köftesini yedirmem tam 2 saat sürüyor 🤯 artık ne yapacağımı bilmiyorum bunların yanı sıra bebek arabasında kanguruda ana kucağında oto koltuğunda asla oturmadı oturmuyor, bir gecede 12 defa uyanıyor 🤯🤯🤯 var mı bu aylarda hala benimle aynı sorunları yaşıyanlar😢