Sorum aslında başlıkta . Bebeğim dört ay beş günlük henüz dönemiyor. Prematüre doğdu 35.haftada. Dün kayınvalidemler geldi dönememesine devamlı takıldılar. Yok tembel yok sen 1 buçuk yaşından önce yürüyemezsin yok sen emekleyemezsin. Sinirlerimi bozup gittiler. Her bebeğin gelişimi vs farklı bunların bilincindeyim ama yine de kafama takıldı.