Kızım 1 aylıkken meme reddi yaşadık. Çok uğraştım emmesi için haftalarca emzirme danışmanlığı da aldım ama malesef çok inatçıydı bende pes ettim en sonunda ama sütüm çoktu ve anne sütünü almasını çok istedim. Hastane usulü süt sağma makinası kiraladım evde hızlı bi şekilde sağıp veriyordum o acıkmadan önce. Dışarı çıktığımda elektronik sağma makinasıyla gezdim. Çok zor oldu benim için ama alıştım bi süre sonra. 4 aylıkken sütüm azalmaya başladığı için mamayla destekledim. Şimdi 6 aylık kızım. Ama son zamanlarda sütüm neredeyse hiç yok ben de sağmaktan çok yoruldum sanırım çünkü gerçekten zahmetli oluyor eskiden geceleri bile kalkar sağar verirdim. Doktorda söyledi zaten bu şekilde sütünün azalmaması imkansız diye. Artık bırakmayı düşünüyorum süt sağmayı ama bi aklımda gittiği yere kadar devM etsem mi diyorum 1 yudum da içse faydalı diyorum. Diğer Yandan en azından 6 ay emdi bende yoruldum artık😞 Napsam bilmiyoruumm. Uzun oldu hakkınızı helal edin