9 aylık bebeğim doğduğundan beri her gece nefessiz kalana kadar çatlarcasına ağlıyo sürekli alttan üstten gaz çıkardığı halde gaz sancısı bitmiyor 3 ayda 5 ayda biter dediler 9 ay oldu çok bunaldım artık yavrumada yazık her gecesi eziyet dolu gaz damlasına tekrar mı başlasam napsam onunda bi faydasını görmedim ki zamanında kullandım bi çare nolur ya ikinci çocuğu çok istiyordum şimdi tövbe bi daha bu eziyeti çekemem yine gazlı olur diye çok korkuyorum