elifcyl bu aralar salgin var benimkide oyle oldu
1 haftadir burun aça aça acamadik o derece ya
Doktorumuz bir sprey verdi en azindan onun sayesinde 1 saat tikanmiyor
Cold mix damlatabilirsin yastigina
Sogan karanfil yaptim bende
Limon doğrayıp tuz ektim onuda koydum
Nebülizator yapiyorum her gun 2 kere cok şükür iyi yarin kontrolde doktor ne dicek bakalım
Ama hala tikanabiliyor burnu gündüzleri
Bide doktor dediki burun hic acilmiyorsa hapsirt ki acilsin sende hemen cekersin