Sulee_ daha yeni 21 aylık oldu oğlum 20.ayının başından beri resmen 2 yaş sendromuna girdik ne acelesi varsa daha 4 ayı vardı oysaki. Aşırı derece sinir herşeye ağlama bağırma oyuncaklarını yada eline aldığı herşeyi fırlatma çarpma, bizlere vurma sinirliyken kendi saçlarını çekip kopartma kendini ağlarken biryerlere çarpma kendini yere atma hiç söz dinlememe sürekli inatlaşma. Yapma dediğim için sürekli kendine zarar verecek şeyleri yapma…… Gibi gibi liste çok kabarık 1 ayda sinir sistemim çöktü tahminen kaç ay sonra deliririm acaba?